Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Autor: Svoboda, Jakub
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav. V projektové části navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových strate-gií AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav pro období následujících tří let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9093
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10579


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svoboda_2009_dp.pdfZablokované 1.217Mb PDF
svoboda_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svoboda_2009_op.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet