Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Svoboda, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:00:13Z
dc.date.available 2010-07-17T18:00:13Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9093
dc.description.abstract Teoretická část mé diplomové práce uvede čtenáře do problematiky marketingu a marke-tingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. V praktické části se zabývám postavením českého i světového fotbalu na trhu sportovního marketingu. Rozebírám vliv celosvětové finanční krize na fotbal a české fotbalové kluby. Dále pak ana-lyzuji strategie marketingových komunikací klubů AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav. V projektové části navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových strate-gií AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav pro období následujících tří let. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 1277014 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sport cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject fotbalové kluby cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject finanční krize cs
dc.subject sport en
dc.subject sport marketing en
dc.subject football en
dc.subject football clubs en
dc.subject marketing communication en
dc.subject financial crisis en
dc.title Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu cs
dc.title.alternative Strategy of marketing communications of football clubs playing 1. Gambrinus league en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my dissertation will bring the reader in the issue of marketing and marketing communications and introduce him the situation in the branch of sports market-ing. In the practical part I am concerned with the position of Czech and world football on the field of sports marketing. I analyse the influence of the financial crisis on football and Czech football clubs AC Sparta Prague and FK Mladá Boleslav. In the project part of my dissertation I suggest my own solution to increase the effectiveness of marketing strategies of AC Sparta Prague and FK Mladá Boleslav for the next three years. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10579
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
svoboda_2009_dp.pdfBlocked 1.217Mb PDF View/Open
svoboda_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
svoboda_2009_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account