Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině
Autor: Duda, Zdeněk
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice, jejich formát a vztah jeho podoby s posluchačskou základnou stanice - s cílovou skupinou. V této souvislosti práce popisuje i podobu a tvorbu programu, zkoumání poslechovosti, ale také následné zohlednění výsledků. V praktické části pak naleznete analýzu a rozbor formátu konkrétní soukromé stanice - Radia Čas, rozbor cílové skupiny kterou se snaží oslovit a pokus o nalezení souvislostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9115
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
duda_2009_bp.pdfZablokované 2.952Mb PDF
duda_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
duda_2009_op.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet