Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Autor: Kamenec, Josef
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde se zaměřuje na možnost zvýšení kvality poprodejního servisu pro zákazníky s cílem navrhnout doporučení k zavedení nového řeše-ní, které by společnosti LAPP KABEL s.r.o. pomohlo při zkvalitnění služeb poskytovaných zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9129
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11800


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kamenec_2009_bp.pdfZablokované 854.1Kb PDF
kamenec_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kamenec_2009_op.pdf 758.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet