Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny
Autor: Janoušková, Tereza
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá způsoby vnímání reklamního sdělení mezi dospívající mládeží a seniory. Teoretická část popisuje pojem reklama a její působení, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem, etikou reklamy a médii. V praktické části se zaměřuji na celkový pohled cílových skupin teenagerů a seniorů. Projektová část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9145
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10559


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janoušková_2009_dp.pdfZablokované 3.397Mb PDF
janoušková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janoušková_2009_op.zip 17.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet