Reklama na Internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama na Internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama na Internetu
Autor: Dvořáková, Martina
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Současná dynamika, kterou se oblasti informačních technologií rozvíjejí, je velmi rychlá. Svou dostupností a jednoduchostí začínají tyto technologie oslovovat téměř všechny skupi-ny obyvatelstva i podnikatelských subjektů. Zejména úloha internetové reklamy na mediál-ním trhu je nepopiratelná a stále roste. Přináší nové možnosti jak velkým, tak i malým fir-mám. Marketingová komunikace na Internetu snižuje náklady na prodej i na propagaci. Zrychluje a rozšiřuje komunikační možnosti, ale hlavně vede k vytváření trvalých vztahů a vazeb mezi prodejcem a zákazníkem, k uspokojení individuálních přání a potřeb. Pro každé-ho je investicí, která se mu v budoucnu jistě vyplatí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/916
Datum: 2006-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2705


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2006_dp.pdfZablokované 800.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet