Projekt strategického rozvoje firmy DURA-LINE CT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategického rozvoje firmy DURA-LINE CT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Šulcová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:55:32Z
dc.date.available 2010-07-17T18:55:32Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9209
dc.description.abstract Autor provedl kritickou analýzu stávající společnosti (DLCT s.r.o.) s využitím standardních metod strategické analýzy (SLEPT, Porter ). Zpracoval souhrnnou SWOT analýzu, která potvrdila nezbytnost změn v činnosti jednotlivých oddělení společnosti. Získané poznatky a jejich kritické vyhodnocení se staly východiskem pro formulaci návrhů, které by mohly napomoci řešení problémů. Navržené postupy by měly sloužit jako doporučení vrcholovému managementu společnosti k rozhodnutí a realizaci. Všechna navržená opatření by měla pomoct vedení naplnit strategické cíle společnosti, tj. udržení konkurenčních výhod před rivaly a pozice leadra v oboru. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 644262 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject strategie cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject náklady cs
dc.subject tržby cs
dc.subject strategy en
dc.subject strategic control en
dc.subject strategic analysis en
dc.subject competition en
dc.subject costs en
dc.subject sales en
dc.title Projekt strategického rozvoje firmy DURA-LINE CT, s.r.o. cs
dc.title.alternative Business strategy in company DLCT s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šuranský, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.description.abstract-translated The author carried out the critical analysis of the current company (DLCT s.r.o.) with the use of the standard tools of strategic analysis (SLEPT, Porter ). She also worked out a summary SWOT analysis, which has confirmed the necessity of changes in various departments of the company. Gained information and its critical evaluation served out as a basis for formulation of proposals which could help to solve company's problems. The proposed procedures should serve as a recommendation for top management of the company for verdict and implementation. All those proposals could help the company to realize strategic tasks as are to maintain competitive advantage compared to rivals and the leading position in branch. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12438
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šulcová_2009_dp.pdfBlocked 629.1Kb PDF View/Open
šulcová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
šulcová_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account