Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Králová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:31:49Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9279
dc.description.abstract Teoretická část se zabývá podstatou a významem zavedení systému managementu kvality. V analytické části je charakterizována společnost, následuje zhodnocení současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v této společnosti. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace, byla zvážena možnost zavedení certifikace systému managementu a tím navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 ve společnosti. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 768434 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039
dc.subject norma ISO 9001:2000 cs
dc.subject systém managementu jakosti cs
dc.subject certifikace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject norm ISO 9001:2000 en
dc.subject quality management system en
dc.subject certification en
dc.subject customer en
dc.title Analýza firmy Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. se zaměřením na spokojenost zákazníka cs
dc.title.alternative Analysis of companies Spa Teplice nad Becvou, a.s. focusing on customer satisfaction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Macurová, Lucie
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.date.vskp-available 2039-05-22
dc.description.abstract-translated The theoretical part deals with the nature and significance of the introduction of quality management. In the analytical part is characterized by the company followed to assess the current state assessment of customer satisfaction in this society. After analyzing the information obtained were evaluated, were considered the possibility of introducing a quality management system certification, and thus a new effective system satisfaction surveys in accordance with the standards ČSN EN ISO 9001:2000 in company. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11461
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
králová_2009_bp.pdfBlocked 750.4Kb PDF View/Open
králová_2009_vp.pdf 39.01Kb PDF View/Open
králová_2009_op.pdf 36.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account