Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích
Autor: Talašová, Marcela
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9306
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
talašová_2009_dp.pdfZablokované 2.397Mb PDF
talašová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
talašová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet