Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz
Autor: Klapalová, Klára
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9399
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11844


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klapalová_2009_bp.pdfZablokované 1.311Mb PDF Zobrazit/otevřít
klapalová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klapalová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet