Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)
Autor: Navrátil, Michal
Vedoucí: Kašpárková, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tvorbou školního vzdělávacího programu na střední škole s využitím aktivizujících výukových metod. Teoretická část se zabývá rozvojem aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků ve výchovně-vzdělávacím procesu, klasifikací a využitím aktivizujících výukových metod ve výuce a také popisuje pro-blematiku nové kurikulární reformy vzdělávání na střední škole. Praktická část je zaměřena na tvorbu školního vzdělávacího programu v předmětu občanská nauka a následné zjištění vlivu použitých aktivizujících výukových metod na kvalitu znalostí žáků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9409
Datum: 2009-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 12071


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátil_2009_dp.pdf 1.403Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátil_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátil_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet