Propagace značky Primátor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace značky Primátor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace značky Primátor
Autor: Marunová, Lucie
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je propagace značky Primátor. V první části jsem se zamě-řila na teoretické poznatky z pohledu marketingových komunikací. Druhá část je věnována celkovému pohledu na vývoj piva a následně pak přecházím na historii a vývoj Pivovaru Náchod a značky Primátor. Poslední projektová část je zaměřena na komunikační strategii a na základě dotazníkového šetření o povědomí značky jsou navrženy změny, které by měly směřovat k lepší propagaci značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9423
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10571


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marunová_2009_dp.pdfZablokované 5.456Mb PDF Zobrazit/otevřít
marunová_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
marunová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet