Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic
Autor: Šerek, Radomír
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9461
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12437


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šerek_2009_dp.pdfZablokované 2.321Mb PDF Zobrazit/otevřít
šerek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šerek_2009_op.pdf 123.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet