Komunikační kampaň spojená s uvedením výrobků firmy Cais

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň spojená s uvedením výrobků firmy Cais

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň spojená s uvedením výrobků firmy Cais
Autor: Jakobová Frgalová, Kateřina
Vedoucí: Mika, Cyril
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí malé organizace. Jsou zde popsány základní principy komunikace produktů směrem k cílovým skupinám neboli komunikační mix. Významnými částmi komunikačního mixu jsou: reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing a osobní prodej. Dále je v této práci provedena analýza komunikačního mixu užívaného ve firmě CAIS a posléze navržena alternativní kampaň spojená s uvedením nových výrobků na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9485
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10404


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jakobová frgalová_2009_bp.pdfZablokované 3.528Mb PDF
jakobová frgalová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jakobová frgalová_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet