Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti
Autor: Herinková, Martina
Vedoucí: Hruška, Miloslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá motivačním programem malé firmy PH - stavby CZ s.r.o. a jeho významem pro zvyšování konkurenceschopnosti. Cílem práce je prokázání vlivu realizace motivačního programu firmy na zvyšování konkurenceschopnosti a prokázání vztahu mezi motivačním programem a konkurenceschopností. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická a zabývá se motivací, stimulací, hodnocením pracovníků a motivačním programem. V další části je popsán podnik, jeho činnosti a členění. Ve třetí části je popsán motivační program firmy a v poslední části je analýza motivačního programu a jeho vlivu na konkurenceschopnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9559
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2014
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13201


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
herinková_2009_bp.pdfZablokované 1.674Mb PDF
herinková_2009_vp.rtf 41.92Kb Soubor RTF Zobrazit/otevřít
herinková_2009_op.zip 19.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet