Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Šubrtová, Kateřina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě MACTE spol. s r. o. prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu a nástrojů marketingového mixu, konkurence a nástrojů posuzování konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována firma MACTE, následně je analyzován její marketingový mix a provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9565
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11791


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šubrtová_2009_bp.pdfZablokované 1.935Mb PDF
šubrtová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šubrtová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet