Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
Autor: Bělovský, Tomáš
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9590
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10399


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bělovský_2009_bp.pdfZablokované 1.519Mb PDF Zobrazit/otevřít
bělovský_2009_vp.pdf 60.66Kb PDF Zobrazit/otevřít
bělovský_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet