Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový komunikační plán vybraných výrobků značky Znojmia Hamé, a.s.
Autor: Juráková, Marie
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Diplomová práce je věnována plánu marketingové komunikace výrobků značky Znojmia, Hamé a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a sestavením marketingového komunikačního plánu. Představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část zhodnocuje současnou situaci podniku, analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a posuzuje postavení výrobků mezi ostatními v rámci podniku. Nezbytnou součástí je i analýza marketingové komunikace v období dvou let. Na základě získaných poznatků, je v projektové části sestaven marketingový komunikační plán pro nové bioprodukty Znojmia, které byly společností nedávno uvedeny na trh. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9646
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11127


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juráková_2009_dp.pdfZablokované 3.111Mb PDF
juráková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juráková_2009_op.doc 1.595Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet