Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.
Autor: Bošanová, Alena
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodné komunikační prostředky pro firmu FORCHEM, s.r.o. a to zejména za účelem získání potenciálních zákazníků pro nově zaváděný produkt. Diplomová práce je postavena zejména na poznatcích získaných vlastním marketingovým průzkumem trhu spotřebitelů separačních olejů. Analytická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace, analýzu provedeného dotazníkového šetření a analýzu konkurence. Projekt obsahuje cíle, kterých má být dosaženo. Na jejich základě je dále sestaven plán marketingové komunikace, který je doplněn nákladovou a časovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9682
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11006


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bošanová_2009_dp.pdfZablokované 533.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
bošanová_2009_vp.doc 91Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bošanová_2009_op.pdf 39.92Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet