Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnávací analýza inzerátů v britských a českých časopisech životního stylu
Autor: Šalda, Michal
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Tato studie se zabývá charakteristickými rysy inzerátů v českých a britských časopisech životního stylu a jejich rozluštěním v textové, vizuální a stylistické rovině. Studie zohledňuje lingvistické, paralingvistické a stylistické prosředky, které jsou využívány v inzerci. Jako základní prostředek v inzerci je považován jazyk v kontextu s vizuálními prostředky. Praktická část je věnována rozboru deseti inzerátů, z toho čtyřem podrobně. Samotný rozbor ukazuje, které lingvistické, paralingvistické a stylistické prostředky jsou využívány v inzerci a jak se od sebe liší české a britské inzeráty. Bylo rozhodnuto, že prostředky užívané v inzerci se liší jen částečně a že většinou nesou společné rysy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9740
Datum: 2009-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 11205


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šalda_2009_bp.pdf 2.157Mb PDF Zobrazit/otevřít
šalda_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šalda_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet