Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.
Autor: Hajná, Radka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku nakupování produktů prostřednictvím E-shopů.Cílem diplomové práce je připravit pilotní projekt nakupování produktů prostřednictvím internetu. Pilotní projekt je zaměřený na nákup potřebných produktů pro vybavení zasedací místnosti a kanceláří. Nakupování na Internetu patří mezi nejvýznamnější moderní nástroj, který může firmě ušetřit značnou sumu peněz a také velké množství času.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9789
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12329


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hajná_2009_dp.pdfZablokované 3.031Mb PDF Zobrazit/otevřít
hajná_2009_vp.doc 190Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hajná_2009_op.doc 144Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet