Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.
Autor: Strouhalová, Petra
Vedoucí: Antal, Igor
Abstrakt: Jako téma bakalářské práce jsem si zvolila "Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.". Práce je rozvržena do dvou částí, části teoretické a analytické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojišťovnictví, pojistném trhu, právní úpravě, pojištění, životním pojištění a jeho obměnách. V analytické části je uvedena nabídka České pojišťovny. Ta je následována charakteristikou vybraných produktů. Zhodnotila jsem a porovnala nabídku životního pojištění České pojišťovny s nabídkou vybraných pojišťoven. Cílem práce je vypracovat doporučení pro klienty pro snadnější výběr z nabídky životního pojištění. A současně vytvoření návrhů a doporučení pro Českou pojišťovnu na zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9811
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10424


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strouhalová_2009_bp.pdfZablokované 1.371Mb PDF
strouhalová_2009_vp.doc 1.143Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strouhalová_2009_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet