Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize
Autor: Bém, Ladislav
Vedoucí: Berka, Lubomír
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem Change of consumer habits over the economic recession (Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize) popisuje v teoretické části jednotlivé fáze a průběh ekonomického cyklu, kde se převážně orientuje na finanční krize a recese. V praktické části dále pokračuje charakteristikou mezinárodní společností zabývající se výzkumem trhu TNS a analýzou britského maloobchodního trhu. Tato část se také snaží zjistit změny chování spotřebitelů, jejich dopady na daný trh a navrhuje řešení pro některé slabé stránky 4 největších maloobchodních řetězců.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9831
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13079


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bém_2009_bp.pdf 514.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
bém_2009_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bém_2009_op.zip 16.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet