The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Autor: Štursa, Pavel
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán vliv samotného vzhledu prodejního prostředí, dále tzv. visual merchandising, který spojuje prvky úspěšného prodeje s prezentováním a vystavováním zboží takovým způsobem, který je pro zákazníka příjemný. Třetí část obsahuje teoretický základ segmentace zákazníků. Praktická část obsahuje stručné informace o obchodním domě IKEA. Dále jsou zde analyzovány všechny tři oblasti z teoretické části. Analýza byla provedena na základě fotografií a odpovědí z dotazníků pořízených v obchodním domě IKEA v Brně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9842
Datum: 2009-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11259


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štursa_2009_bp.pdf 2.598Mb PDF Zobrazit/otevřít
štursa_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štursa_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet