Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Autor: Hodíková, Linda
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy?
URI: http://hdl.handle.net/10563/9885
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10659


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hodíková_2009_bp.pdfZablokované 1.960Mb PDF
hodíková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hodíková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet