Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené
Autor: Tulachová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny využívání těchto služeb. Součástí ana-lýzy je i zjišťování, zda organizace v oblasti služeb využívají dostatečným způsobem ná-strojů marketingových komunikací. Na základě zjištěných údajů je v projektové části navr-žen plán integrované marketingové komunikace firmy Baby club Kenny, která poskytuje programy plavání a cvičení rodičů s dětmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9896
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tulachová_2009_dp.pdfZablokované 3.057Mb PDF
tulachová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tulachová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet