Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS, a.s.
Autor: Ondruchová, Lucie
Vedoucí: Ladová, Janka
Abstrakt: Analýza marketingových příležitostí firmy PWO UNITOOLS CZ, a.s. se zaměřuje na rozpoznání nových a skrytých příležitostí a jejich využití ve prospěch této společnosti. V první části se práce teoreticky zaměřuje na popis jednotlivých analýz, které byly následně využity pro vypracování praktické části. Aby práce dosáhla svého cíle, byly provedeny různé analýzy, které se v konečném důsledku zaměřují na stejný výsledek. Mezi tyto analýzy jednak zahrnujeme situační analýzu, zejména proto, že obsahuje analýzu prostředí, dále SWOT analýzu, která navazuje na výsledky analýzy podnikového prostředí, a nakonec GE analýzu, která umožňuje zjistit atraktivitu trhu a konkurenční pozici podniku. Po provedení analytické části bylo provedeno zhodnocení současné situace. Na závěr bylo pro společnost stanoveno doporučení a návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9924
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11839


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondruchová_2009_bp.pdfZablokované 661.1Kb PDF
ondruchová_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ondruchová_2009_op.zip 38.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet