Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku
Autor: Kubáčková, Lucie
Vedoucí: Slovák, Pavel
Abstrakt: V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra a její zhodnocení a v neposlední řadě vypracuji komunikační plán., který bude vycházet ze zpracované SWOT analýzy. V komunikačním plánu bych chtěla navrhnout nové komunikační aktivity této společnosti. V závěru navrhnu doporučení na zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9966
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10379


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubáčková_2009_bp.pdfZablokované 8.160Mb PDF
kubáčková_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubáčková_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet