Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Autor: Tobola, Robert
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9967
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11606


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tobola_2009_bp.pdfZablokované 5.451Mb PDF Zobrazit/otevřít
tobola_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tobola_2009_op.pdf 29.75Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet