Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.
Author: Randýsková, Veronika
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tématem diplomové práce je "Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.". Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10012
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11547


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
randýsková_2009_dp.pdfBlocked 2.624Mb PDF View/Open
randýsková_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
randýsková_2009_op.pdf 1.257Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account