Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám

Show full item record

No preview available
Title: Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Author: Piskořová, Helena
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Věnuje se marketingové analýze produktového a mar-ketingového mixu, popisu situace na trhu, konkurenci a cílovým skupinám, dále jednotli-vým částem marketingového mixu a marketingovým komunikacím. Cílem práce je navrh-nout efektivní marketingovou komunikaci s cílovými skupinami služby O2 TV. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10051
Date: 2009-08-14
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.08.2039
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10622


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
piskořová_2009_dp.pdfBlocked 1.005Mb PDF View/Open
piskořová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
piskořová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account