Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu |
| Autor: |
Hofman, Petra
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je určit postavení a význam event marketingu v současném komunikačním mixu. Teoretická část shrnuje informace a sekundární data o tomto emocionálním komunikačním nástroji. Praktická část nejprve analyzuje tři event marketingové aktivity na základě stanovených kritérií a dále hodnotí výsledky dotazníkového šetření mezi odbornou marketingovou veřejností, které jsou poté porovnány s teoretickými východisky. Projektová část obsahuje návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10071
|
|
Datum:
|
2009-04-27 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10601
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet