Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh
Author: Kolínská, Kateřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí v segmentu potravin s jogurtovými nápoji a na základě této analýzy posuzuje reálnou možnost vstupu nového výrobku na trh. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury, dává východiska pro analýzu trhu a zabývá se také problematikou vstupu nového produktu na trh. V praktické části je pak provedena analýza trhu, charakteristika vybraného produktu a jeho komunikace. Na základě výstupů zpracovaných analýz jsou hodnoceny podmínky pro vstup nového produktu na trh. Projektová část navrhuje doporučení k realizaci záměrů sta-novených prací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10107
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10563


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolínská_2009_dp.pdfBlocked 1.656Mb PDF View/Open
kolínská_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
kolínská_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account