Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Author: Melicharová, Eva
Advisor: Hampl, Josef
Abstract: Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování jednotlivých strategických scénářů. V závěrečné části jsou shrnuty dosažené výsledky za první třetinu roku
URI: http://hdl.handle.net/10563/10120
Date: 2009-04-28
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13053


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
melicharová_2009_bp.pdf 2.033Mb PDF View/Open
melicharová_2009_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
melicharová_2009_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account