FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

DSpace Repository

Language: English čeština 

FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Kopecký, Luboš
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:44:39Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10153
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina. Tato intenzivní kampaň, probíhající v období září - prosinec 2008, využívala standardních marketingových postupů. V projektové části je představen nový koncept marketingové komunikace: Festina eXtreme. Jedná se o on-line interaktivní fotografickou soutěž, těžící z participace zákazníka na reklamní kampani značky. Závěrem předkládám rozbor hypotézy, zda-li jsou nové marketingové trendy pro značku Festina přínosem, nebo neefektivním krokem. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 2552890 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject marketing cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject hodinky cs
dc.subject marketing en
dc.subject new trends en
dc.subject advertisement en
dc.subject campaign en
dc.subject watch en
dc.title FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky cs
dc.title.alternative FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated The diploma work "Festina 2008" deals with influence of new trends on marketing campaings. In first, theoretical part are introducing traditional marketing campaigns (press and radio advertisement) as well as campaigns head towards new trends (querilla and viral marketing). The practical part describes organization and execution of complete pre-Christmas campaign for the Swiss watch brand Festina. This intense campaign was realized in period from September to December 2008 and it used the traditional marketing approaches. In the project part is introduced the new concept of marketing communication: Festina eXtreme. Festina eXtreme is the interactive photographic contest, based on consumer participation on the brand campaing. In the conclusion I analyse the hypothesis, if the new trends are for the brand Festina benefit or step towards bad direction. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10612
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kopecký_2009_dp.pdfBlocked 2.434Mb PDF View/Open
kopecký_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
kopecký_2009_op.doc 90.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account