Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reichl, Josef
dc.contributor.author Neuvirtová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:34:43Z
dc.date.available 2010-07-18T03:34:43Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10246
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu pomocí primárního (dotazníkového) a sekundárního šetření. Zhodnocení výsledků je zachyceno v analýze SWOT. Na základě těchto analýz jsou v závěru navrženy doporučení, která vedou k rozvoji cestovního ruchu regionu Mohelnicko. cs
dc.format 78 s., 4 s. cs
dc.format.extent 1145705 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing v cestovním ruchu cs
dc.subject analýza regionu cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing in tourism en
dc.subject analysis of region en
dc.title Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko cs
dc.title.alternative Analysis of tourist trade marketing of Mohelnice region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-01-19
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to create proposals based on the analysis. According to my opinion these proposals lead to improvement of current situation in Mohelnice region in terms of tourism. The Bachalor thesis depicts in its first part theoretical pieces of knowledges in the area of marketing, marketing research, SWOT analysis, tourism and marketing in tourism. In the practical part there is analyses the current state of Mohelnice region in the term of tourism using primary (via questionnaire) and secondary research. The evaluation of the results is depicted in SWOT analysis. On the basis of these analysis there are in the end suggested recommendations which lead to improvement of tourism in Mohelnice region. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10375
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
neuvirtová_2009_bp.pdfBlocked 1.092Mb PDF View/Open
neuvirtová_2009_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
neuvirtová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account