Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

Show full item record

No preview available
Title: Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace
Author: Doležel, Michal
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu. V projektové části pak na základě analýzy a výzkumu stanovuji obecná pravidla pro využití virálního marketingu neziskovými organizacemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10255
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10596


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
doležel_2009_dp.pdfBlocked 875.0Kb PDF
doležel_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
doležel_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account