Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

Show full item record

No preview available
Title: Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce
Author: Plánková, Eva
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10363
Date: 2009-05-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: E 13340


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plánková_2009_bp.pdfBlocked 767.2Kb PDF
plánková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
plánková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account