Budování image společnosti Plastika a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování image společnosti Plastika a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Budování image společnosti Plastika a.s.
Author: Vrzalová, Monika
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1042
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vrzalová_2006_bp.pdfBlocked 1.211Mb PDF
vrzalová_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
vrzalová_2006_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account