Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s.
Author: Babicová, Lenka
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a.s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10494
Date: 2009-05-27
Availability: Bez omezení
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 13333


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
babicová_2009_bp.pdf 908.9Kb PDF View/Open
babicová_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
babicová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account