E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi

Show full item record

No preview available
Title: E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi
Author: Kramoliš, Jan
URI: http://hdl.handle.net/10563/10598
Date: 2009-08-31
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 1915941 bytes application/pdf
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

V tezích disertační práce je nastíněn návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce je možnost uplatnění nového způsobu využití e-dotazníkové metodiky v marketingovém výzkumu v praxi. Hlavním cílem je zjistit zda, je nová navrhovaná metodika lepší než současná a zda-li jsou přednosti nového e-dotazníkového výzkumu verifikovatelné. V úvodu je uvedeno proč dané téma řešit a jeho aktuálnost. V první kapitole je prezentován současný stav řešené problematiky, jsou stručně charakterizovány důležité pojmy (e-marketing, marketing ROI, Ad measurement). V následující kapitole jsou definovány cíle a hypotézy disertační práce. Následují obecné metody a postupy použité při zpracování disertační práce. Další část se zabývá přínosy disertační práce, a to v rovině teoretické i praktické. Závěrem jsou uvedeny možné další pokračování práce a možné jiné zaměření využití.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kramoliš_2009_dp.pdf 1.827Mb PDF View/Open
kramoliš_2009_vp.pdf 35.45Kb PDF View/Open
kramoliš_2009_op.pdf 82.93Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account