Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na profesionální vlasovou kosmetiku

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na profesionální vlasovou kosmetiku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na profesionální vlasovou kosmetiku
Autor: Chytilová, Alena
Vedoucí: Kučerová, Věra
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje celkové konkurenční prostředí firmy Framesi a v závěru navrhuje řešení a možnosti aplikování těchto řešení v praxi pro udržení konkurenceschopnosti firmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první teoretické části jsem zpracovala teoretické podklady z odborné literatury, které se týkaly daného tématu. V druhé analytické části jsem popsala profil firmy Framesi, hlavní konkurenty, aplikovala SWOT analýzu, Porterův model a provedla marketingový výzkum. Vypracované výsledky analýz poukazují na konkurenční výhody, nevýhody, příležitosti či ohrožení firmy Framesi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10752
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 13052


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chytilová_2009_bp.pdf 1.745Mb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2009_vp.pdf 51.32Kb PDF Zobrazit/otevřít
chytilová_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet