Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Author: Pančošková, Eliška
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10853
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10525


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pančošková_2009_bp.pdfBlocked 1.318Mb PDF View/Open
pančošková_2009_vp.zip 17.07Kb Unknown View/Open
pančošková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account