Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Pančošková, Eliška
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:43:08Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10853
dc.description.abstract Práce se zabývá popisem a rozborem marketingového eventu, pořádaného firmou Brown-Forman na podporu značky Finlandia vodka. V teoretické části je zakomponována historie event marketingu, jeho začlenění a integrace s ostatními prvky komunikačního mixu. Dále se zabývám brand managementem a důležitým oblastem budování značky. V praktické části popisuji jednotlivé části propagace eventu a analyzuji jejich účinnost. Na závěr jsou zhodno-ceny všechny event marketingové aktivity a přidány návrhy na vylepšení jejich nedostatků. cs
dc.format 69 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1382564 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject event cs
dc.subject značka cs
dc.subject prodejnost cs
dc.subject tržby cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Midnight Sun cs
dc.subject event en
dc.subject brand en
dc.subject sales en
dc.subject revenues en
dc.subject budget en
dc.subject propagation en
dc.subject advertisement en
dc.subject Midnight Sun en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event marketing and its place in communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This work deals with description and analysis of a marketing event, arranged by Brown-Forman company to vitilize Finlandia vodka brand. Theorethical part is composed of the history of event marketing and it's integration with the rest of the communication mix com-ponents. I also deal with theorethical description of brand management and important areas of brand building. In practical section, I describe the parts of event propagation and I analy-ze their efficiency. End of my work consists of event marketing activities evaluation and concepts that should increase their effectiveness. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10525
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pančošková_2009_bp.pdfBlocked 1.318Mb PDF View/Open
pančošková_2009_vp.zip 17.07Kb Unknown View/Open
pančošková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account