Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komunikační strategie firmy, Miroslav Frňka, Kovorys
Author: Kocourek, František
Advisor: Staňková, Eva
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10946
Date: 2009-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12374


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2009_dp.pdf 2.318Mb PDF View/Open
kocourek_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account