Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu
Author: Myslíková, Renata
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1105
Date: 2006-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2779


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
myslíková_2006_dp.pdfBlocked 14.54Mb PDF
myslíková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
myslíková_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account