Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase

Show full item record

No preview available
Title: Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase
Author: Kratochvílová, Ivana
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce zkoumá zásadní rozdíly mezi veřejnoprávním a soukromým rozhlasem z hlediska podílu reklamního vysílání. Představuje rozhlasové vysílání z pohledu regionálního a celoplošného pokrytí. Ozřejmuje postavení rozhlasového média jako významného komunikačního a reklamního nosiče a současně objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí. Prezentuje společnosti, které zastupují jednotlivá rádia na českém trhu. Práce dále pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její formy a analyzuje základní rozdíly v zadávání národních a regionálních reklamních kampaní. Upozorňuje na některé nedostatky a doporučuje určité změny v oblasti komunikace nejen s klienty, ale do budoucna i s posluchači Rádia Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5213
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kratochvílová_2008_dp.pdf 1.405Mb PDF View/Open
kratochvílová_2008_vp.zip 448.5Kb Unknown View/Open
kratochvílová_2008_op.zip 377.2Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account