Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Zelenková, Jiřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:17:45Z
dc.date.available 2010-07-18T18:17:45Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11389
dc.description.abstract Fair Trade, spravedlivý obchod, je na českém trhu novinkou. Od roku 1994 mají obyvatelé České republiky možnost enviromentálně šetrně nakupovat. Vstup na trh byl bezesporu úspěšný, zejména z pohledu přínosu, meziročních srovnání v České republice a zároveň s přihlédnutím k neziskovosti oboru. Diplomová práce se dívá na Fair Trade jako na komerční značku, kterou podrobuje mechanismům strategického marketingového plánování. Úvod diplomové práce je věnován rešerši literatury, týkající se tématu Fair Trade. V praktické části je provedena analýza současného stavu, analýza zákazníků, potenciálních zákazníků a potenciálního trhu. Cílem je segmentace, tržní zacílení a umístění produktů Fair Trade. Přestože se marketingový přístup liší od tradičního edukativního marketingu značky, cíl diplomové práce i českého Fair Trade hnutí je stejný: mít co možná nejvíce spokojených zákazníků značky Fair Trade na českém trhu a tím více přispívat producentům z rozvojových zemí, pro které značka vznikla. cs
dc.format 78 s., 10 s. cs
dc.format.extent 2489430 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Fair Trade cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject STP cs
dc.subject nové marketingové trendy cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject CSR cs
dc.subject Fair Trade en
dc.subject target group en
dc.subject STP en
dc.subject new marketing trends en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject CSR en
dc.title Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů cs
dc.title.alternative Insight into Fair Trade Czech consumer en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hradiská, Elena
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated Fair Trade is a new trend in Czech market. Since 1994 there si the posibility to enviromen-tall shopping. Entering Czech market was successful, especially year-to-year comparison in unprfitable segment. The analysis considers Fair trade as a mark in commercial world, which is under rules of the market. In the start of the analysis is the background research of Fair Trade. In practical part there is the research how is the Fair Trade in present in Czech republic and all around the world, surveying the actual consumers and potentional consu-mers. Segmentation, targeting and positioning, that is the next step of the analysis. Although the tradicional marketing is educative one, the aim of the analysis and Czech Fair Trade organisation is the same: to have as much as possible confident consumers in Czech market and to help as much as possible third world producers en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17095
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zelenková_2010_dp.pdf 2.374Mb PDF View/Open
zelenková_2010_vp.pdf 62.86Kb PDF View/Open
zelenková_2010_op.pdf 65.73Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account