Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky
Author: Harásková, Ilona
Advisor: Alfery, Hana
Abstract: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11660
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
harásková_2010_bp.pdf 1.571Mb PDF View/Open
harásková_2010_vp.doc 57.14Mb Microsoft Word View/Open
harásková_2010_op.pdf 243.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account