Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Alfery, Hana
dc.contributor.author Harásková, Ilona
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:44:40Z
dc.date.available 2010-07-18T23:44:40Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11660
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. cs
dc.format 68 s, 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1647615 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject značka cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject competitive strength en
dc.subject brand en
dc.title Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky cs
dc.title.alternative Competition analysis of the company Roltechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-01-11
dc.description.abstract-translated The intention of this bachelor work is to produce a competition analysis of the company Rotechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand. The content of the work is divided in two parts - theoretical and analytical. In the first theoretical part is the processed theoretical knowledge which supports part two. The analytical part is drawn up by analysing the competition of the company, SWOT analysis and Porters' model of five competition strengths. Further to this follows a research questionnaire of the brand, evaluating consumer knowledge. This is supported by recommendations that should help to raise the competitive competence of the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13487
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
harásková_2010_bp.pdf 1.571Mb PDF View/Open
harásková_2010_vp.doc 57.14Mb Microsoft Word View/Open
harásková_2010_op.pdf 243.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account